lauantai 25. syyskuuta 2010

Ihmevoide!

Tai ainakin minulle se on jonkin sortin ihmevoide, eli Erisanin Uudistava kasvovoide. Satuin joskus ostamaan sitä vähän niin kuin hätäapuvaraksi ja yllätyksekseni huomasin, että sehän on ihan mielettömän ihana voide. En tosin ollut tajunnut ennen kuin nyt, kun kävin heidän nettisivuillaan, että se on ikääntyvän ihon tuote (mitä sekin sitten itse kullekin tarkoittaa, kaikkihan me olemme ikääntyviä ;-) ). Tuolla pääsee kurkistamaan myös voiteen sisältämät ainesosat mikäli ne kiinnostavat. Kovasti siellä on ihoa pehmentäviä ja hoitavia ainesosia.


Minun iholleni tuo voide tekee ihmeitä. Minulla on todella hermojaraastavan ärsyttävä, nirso ja niskojaan nakkeleva yliherkkä ongelmaiho ja minulla on ollut suuria vaikeuksia löytää ensinnäkin sopivia hoitorutiineja ja toisekseen aineita sen toteuttamiseen. Ihoni on kuiva mutta heti kun sitä yrittää kosteuttaa ja ravita, se alkaa pukkaamaan mömmöjä pihalle. Olen huono pitämään näppini erossa mustapäistä, näpyistä ja epämääräisistä paukuroista ja niinpä valitettavasti aiheutan itselleni jatkuvasti ikäviä iho-ongelmia myös omalla typerällä käytökselläni.

Erisanin Uudistavaa kasvovoidetta käytän säännöllisen epäsäännöllisesti ja joka kerta kun sitä sen hetken aikaa käytän niin ihon kunto paranee suorastaan silmissä! Purkki maksoi noin 8€ ja rapiat viimeksi, kun sen S-marketista mukaani nappasin ruokaostosreissulla, että eipä ole hinnalla pilattu.


Minulla on myös Erisanin Hoitavaa käsivoidetta ja niin ikään olen ollut siihen kovasti tyytyväinen. Sitä ei tarvitse laittaa paljoakaan, kun se jo helpottaa käsissä kuivaa ja kiristävää tunnetta ja se imeytyy myös ihanan nopeasti eikä tahraa! Tämän ainesosaluetteloa en ole sen tarkemmin käynyt lävitse, että en osaa sanoa siitä mitään. Minulla oli joskus myös Erisanin Käsivoide C:tä, johon niin ikään olin tyytyväinen.

Näiden kahden tuotteen innostamana ajattelin kokeilla lisää Erisanin tuoteperheen tuotteita aina, kun sopiva hetki näyttäytyy uusien tuotteiden hankkimiselle. Sarja on kotimainen ja pikaisesti vilkaistuna ainesosaluettelot näyttävät ainakin kohtuullisen lyhyiltä. Hintakaan ei päätä huimaa. Tuotteissa ei ole parabeeneja, väriaineita eikä hajusteita. Pidän myös tuotteiden ulkonäöstä, väritys on ihanan raikas ja putelit yksinkertaisia ja selkeitä mutta kuitenkin mietittyjä. No, tuossa käsivoidetuubissa on kyllä yksi miinus, nimittäin korkki on kierrettävää mallia. Mutta eihän aina voi voittaa! ;-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei!
Mukavaa, että piipahdit blogissani! Ilahdun kovasti kommenteista ja niitä saa mielellään kirjoitella myös vanhoihin postauksiin.

Hi!
Nice of you to drop by in my blog! Comments make me very happy. Don't hesitate to comment on my older posts too.