keskiviikko 3. elokuuta 2011

Haaveissa vainko oot mun...


Hui sentään! Menin sitten ja toteutin yhden pitkään pohditun ja harkitun meikkihaaveeni, joskin toteutus kävi minulle tyypilliseen melko spontaaniin ex tempore-tyyliin. Jep, tilasin niin monen monessa blogissa jo esiintyneen ja kovasti kehutun Alastoman. Sain juuri sähköpostiini ilmoituksen, että pakettini on lähetetty. Jaiks!! Toisin sanoen Urban Decayn Naked-meikkipaletti on matkalla kotiin!

Olin suunnitellut hankkivani sen joskus parempaan aikaan, kun rahatilanne olisi sallivampi. Vaan paniikki iski. Joku mainitsi niitä taas olevan saatavilla Lookfantasticilla ja sitten Sensaistin Terhen mainitsi niitä olevan saatavilla myös HQhairilla. Siinä vaiheessa, kun jälkimmäisen bongasin niin ensin mainittu myi eioota, joten paniikkinappulaa tuli hakattua. Ja niin mun oma Alaston on toivottavasti pian täällä.


Toinen melko vahvasti himotuttava on Chanelin nelikko Prelude. Temptalia -blogista löytyy hyvät kuvat kyseisestä paletista jos haluaa nähdä millainen se on. Olen lähdössä piakkoin tyttöjen kesken käymään Tallinnassa, saas nähdä jos siltä reissulta jäisi Prelude käteen...

Myös Diorin Rosy Nude kiinnosti todella paljon jokin aika sitten (ensimmäinen ja ainoa Diorin viisikko joka on herättänyt mussa jonkin asteisia "intohimoja") mutta en nyt enää oikein tiedä tykkäänkö siitä sittenkään.

Tällainen tylsä postaus tällä kertaa missä ei ollut oikeastaan yhtään mitään asiaa. Olen vain niin innoissani tuosta omasta Alastomastani jota odotellessa kahlailen YouTubesta UD Naked-videoita. ;-D


Kuvat Hangosta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei!
Mukavaa, että piipahdit blogissani! Ilahdun kovasti kommenteista ja niitä saa mielellään kirjoitella myös vanhoihin postauksiin.

Hi!
Nice of you to drop by in my blog! Comments make me very happy. Don't hesitate to comment on my older posts too.